Labels

Saturday, 25 December 2010

Karektor-karektor malas.

Haha~ ada ketikanya aku amat2 malas nak buat design tapi dalam hati ada keinginan untuk buat design. Macam mana tu? Susah nak jelaskan. Hehe~ Oleh kerana nak juga buat design, aku pun cuba lah buat apa2 pun. Tak kira lah kan. Haha~

Ni antara koleksi design2 contengan malas aku. Tak tahulah jika anda kata ia masih comel. Lihat2 lah ye.

aabunnyinamaybemoneYgajahhuhuturtlepooh

Greenie

contest

komik-strip

Siapa yang ingat dengan makhluk hijau ni? Dia ni lahir masa contest pertama D'Antara sembil9n Akal. Nama dia adalah Greenie. Comel ke dia ni? Haha~ Dia sebenarnya memang tak berkaki sebab memang aku buat character nya macam tu.

Bila lama2 aku tengok dia, lama2 aku rasa kasihan je, sebab tak berkaki. Lepas berapa ketika, aku rekakan kaki untuk dia.

badminton

chef